Audronis Imbrasas
Audronis Imbrasas: „Mes pernelyg sureikšminame meno kūrinio užbaigtumą“

Regis, šiuolaikiniame šokyje nieko nėra neįmanoma. Kai kada gali susidaryti įspūdis, kad atlikėjas bando pergudrauti pats save ir savo kūną. Vieni žiūrovai po spektaklio aikčioja iš nuostabos ar alpėja iš susižavėjimo, kiti — tik trūkčioja pečiais ar spjaudosi. Šiuolaikinis šokis toks įvairus, nevienalypis, kad svarstant, kas tai yra, verčiau pirma pabandyti atsakyti į klausimą, kas šiuolaikinis šokis nėra.
Lietuvos šokio informacijos centro (LŠIC) vadovas, Menų spaustuvės direktorius Audronis Imbrasas pastebi, jog šiuolaikinis šokis sugeria daugybę meno formų, žanrų, idėjų — tai vienas universaliausių menų. Anot pašnekovo, geras šiuolaikinio šokio spektaklis gali būti įtaigesnis ir ne prastesnis „už protingą knygą“. Nepaisant to, Lietuvoje kol kas šiuolaikinis šokis — tarsi kultūros marginalas: mažai težinomas, retai linksniuojamas.