Media aikštė
G. Ramanauskaitė-Tiumenevienė paskirta etikos inspektore
Šią savaitę Seimas, atsižvelgdamas į Visuomenės informavimo etikos asociacijos teikimą, penkerių metų kadencijai žurnalistų etikos inspektore paskyrė naujienų agentūros ELTA generalinę direktorę Gražiną Ramanauskaitę-Tiumenevienę, kuri pakeis nuo 2009 m. pabaigos šias pareigas ėjusią teisininkę Zitą Zamžickienę.
Šalies viešųjų bibliotekų vaidmuo Lietuvos gyventojų akimis
Projektas „Bibliotekos pažangai 2“ atliko reprezentatyvų Lietuvos gyventojų tyrimą. Jo tikslas buvo išsiaiškinti gyventojų nuostatas šalies viešųjų bibliotekų atžvilgiu. Surinkti duomenys atskleidė, jog nemažai šalies gyventojų vis dar išlaiko gana konservatyvų požiūrį į biblioteką, – beveik pusė (45 proc.) tyrimo dalyvių mano, kad viešoji biblioteka yra vieta, kur galima pasiskolinti knygų, pasiskaityti naujausią spaudą ar surasti norimą leidinį archyve. Vis dėlto galima pastebėti, kad dalies Lietuvos gyventojų požiūris į bibliotekos teikiamą naudą ir paslaugas yra platesnis
Atnaujinamas žurnalas „Sporto mokslas“
Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) praneša, kad iš esmės keičiamas kas ketvirtį leidžiamas mokslo žurnalas „Sporto mokslas“. Atnaujindamas mokslo žurnalų veiklą ir gerindamas jų kokybę, iki naujų mokslo metų LEU planuoja peržiūrėti visų leidžiamų mokslo leidinių veiklą ir tikisi kelti jų kokybę.
Socialiniuose tinkluose – prekės ženklų informacija apie akcijas
Maždaug trečdalis lietuvių savo lojalumą prekės ženklams išreiškia ir socialiniuose tinkluose. Bent vieną prekės ženklą savo naudojamame socialiniame tinkle nurodė pamėgę daugiau nei 33 proc. socialinius tinklus naudojančių lietuvių arba daugiau nei 16 proc. visų šalies gyventojų. Tai parodė didžiausios rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas interneto ir kompiuterių naudotojų tyrimas.
Išrinkti konkurso „Naujasis knygnešys“ finalininkai
Geriausio lietuviško e. turinio konkurso „Naujasis knygnešys 2015“ finale dėl galimybės atstovauti Lietuvai „Pasaulio viršūnių apdovanojimuose“ (angl. „World Summit Award“, WSA) susirungs 23 komisijos atrinkti geriausi produktai. Pasak WSA konkurso nacionalinė ekspertė ir pasaulinės žiuri narės, Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) direktoriaus pavaduotojos Ievos Žilionienės, šiemet „Naujojo knygnešio“ konkursas sulaukė 53 e. turinio sprendimų, ir dauguma jų – itin aukšto lygio, inovatyvūs ir išskirtiniai produktai.
Reklamdaviams pasiteisino vartotojų stebėjimas
Pernai iš visų bankų sektoriaus paslaugas viešinusių reklamų daugiausiai naujų klientų srautus padidino pavasarį vykdytos kampanijos. O daugiausiai susidomėjimo telekomunikacijų sektoriui pritraukė reklaminė kampanija vykdyta metų pabaigoje bei pirmaisiais 2014 m. mėnesiais. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT ir kreditų biuro „Creditinfo“ atlikta analizė, kurios metu buvo siekiama įvertinti reklamos ir kreditavimosi aktyvumo sąveiką 2014 metais.