Laima Nevinskaitė
Suderinti kokybę ir patrauklumą — aukštasis pilotažas

„Auditorija mėgsta kraują ir seksą“, „Rašyk paprasčiau, nes auditorija nesupras“, „Intelektualių laidų kaimiečiams nereikia“, — tokių frazių galima prisiklausyti dažnoje redakcijoje. Atrodytų — žiniasklaidos turinį diktuoja auditorijos poreikiai. Tačiau ar žiniasklaidininkai išties žino, apie ką žmonės galvoja ir ko jie nori? Humanitarinių mokslų daktarė ir Vilniaus Universiteto dėstytoja Laima Nevinskaitė įsitikinusi — didelė auditorijos dalis žiniasklaidą geba vertinti kritiškai. Prieš kelerius metus kartu su kitais mokslininkais ji analizavo pilietinės visuomenės būklę ir pagrindines jos problemas. Pilietinės visuomenės instituto užsakytas tyrimas parodė, jog daug žmonių yra nepatenkinti žiniasklaidos kokybe.