Studijoje aptariamos svarbiausios funkcinės stilistikos sąvokos, susijusios su publicistinio stiliaus savitumu, gilinamasi į leksikos, morfologijos ir sintaksės raiškos priemones. Atskirai nagrinėjama publicistinio stiliaus tekstų kompozicija ir svarbiausi šio stiliaus žanrai. Studijos pabaigoje pateikiama tekstų savarankiškam darbui. Knyga skiriama filologijos ir žurnalistikos specialybių studentams ir visiems besidomintiems šių dienų publicistikos problemomis.


ISBN: 978-9955-20-219-6

Metai: 2007 m.

Puslapių skaičius: 180 psl.

Kalba: lietuvių k.

Įrišimas: minkšti viršeliai

Leidykla: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla

© VŠĮ MEDIA FORUMAS
2007-2016

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.