Apie reklamą Lietuvos universitetai yra išleidę keletą mokomųjų knygų, tačiau iki šiol nėra tokios knygos apie reklamos kalbą. Leidžiamoji studijų knyga turėtų bent iš dalies užtaisyti akivaizdžią spragą. Knygą sudaro paskaitų konspektai ir pratybų medžiaga. Kiekvienos temos pateikiama svarbesnė literatūra, pagrindinės publikacijos paryškintos. Labai vertinga tema apie pragmatinę lingvistiką, vertingiausias dalykas — teksto nagrinėjimo modelis ir pratybos.

Į Priedus įdėtas vieno reklamos teksto analizės pragmatinės lingvistikos, stiliaus ir kalbos kultūros požiūriu pavyzdys, taip pat dedama reklamos tekstų (tarp jų — ir XX a. I pusės lietuviškų reklamų; iš jų irgi pravartu mokytis).

ISBN: 978-9986-38-931-6

Metai: 2008 m.

Puslapių skaičius: 142 p.

Kalba: lietuvių k.

Įrišimas:minkšti viršeliai

Leidykla: VšĮ Šiaulių universiteto leidykla

© VŠĮ MEDIA FORUMAS
2007-2016

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.