Spalio 3 dieną „auksinio balso“ konkursu vadinamas televizijos projektas „Triumfo arka“ pradėjo trečiąjį sezoną ir klausytojams pristatė dvidešimt operos atlikėjų. Šiemet konkurse dalyvaujančių atlikėjų patirtis itin skirtinga — nuo pirmą kartą su orkestru dainavusių Lietuvos muzikos ir teatro akademijos (LMTA) dainavimo studijų parengiamųjų kursų studentų iki ryškiausių šių dienų operos primadonų, sukūrusių po keliasdešimt vaidmenų įvairiuose Lietuvos teatruose.
Liudą Mikalauską daugelis pirmą kartą išgirdo „Triumfo arkoje“. Būtent žiūrovų simpatijos tuomet nulėmė jaunojo dainininko pergalę šiame projekte. Spalio mėnesį Liudui sukaks dvidešimt penkeri ir šiandien jam netrūksta ne tik publikos, bet ir kolegų pripažinimo. Operos solisto kūrybinėje biografijoje jau yra daugiau nei dešimt vaidmenų Kauno muzikiniame teatre, su didžiausiu džiaugsmu jis priima visus Panevėžio muzikinio teatro pasiūlymus, o prieš kelias dienas Figaro vaidmeniu (Wolfgango Amadeus Mozarto operoje „Figaro vedybos“) debiutavo ir Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT).
Naująjį sezoną Lietuvos nacionalinė filharmonija pasitinka leitmotyvu „Perpetuum mobile“. Solidų 70-ąjį jubiliejų švenčianti filharmonija žada toliau būti tuo „amžinuoju varikliu“, nenusileidžiančiu į lengvosios muzikos repertuarą ir naujajame sezone siūlo itin platų muzikinį spektrą: nuo baroko iki šiuolaikinių lietuvių ir užsienio kompozitorių kūrinių, nuo orkestro muzikos vakarų ir žymiausių solistų rečitalių iki kamerinės muzikos popiečių.
Prieš ketverius metus draugus muzikantus subūręs į neįprastai pasivadinusį Naujų idėjų kamerinį orkestrą, jaunas kompozitorius ir dirigentas Gediminas Gelgotas šiandien gali džiaugtis, kad jo parašyti kūriniai netūno paslėpti stalčiuje, o periodiškai skamba Lietuvos ir užsienio koncertų salėse.