Kai „Triumfo arkos“ prodiuseriai paskelbė, kad šiemet sulauksime trečiojo šio konkurso sezono, buvo galima suabejoti, ar tikrai dar neišseko tas auksinių operos balsų aruodas. Visgi be galo maloniu atradimu tapo net keletas šių metų projekto dalyvių. Netikėčiausias jų — iki tol mažai kam girdėtas, jau trejus metus Lietuvoje gyvenančios dainininkės iš Kazanės, Tatarstano — Lilijanos Gubaidulinos lyrinis sopranas. Išskirtinio tembro ir faktūros: minkštas ir kartu intensyvus, galintis būti ir skaidrus, ir sodrus, erdvus ir tą pačią akimirką sukuriantis begalinio trapumo įspūdį.
Įspūdingu lyriniu tenoru pirmiausia visus stebinęs pop scenoje, dabar 27-erių metų kaunietis Merūnas Vitulskis yra laukiamas didžiausiose Lietuvos klasikinės muzikos salėse. Prieš kelias savaites jis Nemorino vaidmeniu (Gaetano Donizetti operoje „Meilės eliksyras“) itin sėkmingai debiutavo Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.
„Mitas miręs, tegyvuoja mitas“, — taip būtų galima pasakyti apie naująjį trupės „Atviras ratas“ spektaklį „Antigonė (ne mitas)“, režisierė Ieva Stundžytė. Antikinis mitas „Antigonė“ jaunai kūrėjų komandai tapo atspirties tašku, nukeliančiu keturis mitiniais vardais pavadintus herojus — Antigonę, Ismenę, Polineiką ir Eteoklį — į naujus, XXI amžiaus mitus.
Vilniaus mažasis teatras (VMT) spalio 20 ir 21 dienomis žiūrovus kviečia į antrąją šio sezono premjerą — jaunojo režisieriaus Viliaus Malinausko režisuotą spektaklį „Triušo landa“, pagal to paties pavadinimo šiuolaikinio amerikiečių dramaturgo Davido Lindsay-Abaire pjesę. Savaitę anksčiau, spalio 14-ąją, naująjį spektaklį, kuris bus rodomas „Girstučio“ rūmuose, galės įvertinti ir Kauno publika.